ВХОД В САЙТА:

Филтър: всички документи по Маркетинг
ВИДОВЕ МАТЕРИАЛИ: ПРЕДМЕТИ: КЛЮЧОВИ ДУМИ:







































































































































































































































































































































изчисти формата
Изберете вида материал и предметите по които търсите учебен материал
Анализ и усъвършенстването на маркетингова дейност на фирма
В текущия казус избрах да направя анализ на фирма „Инсико” ООД, която се занимава с рекламна дейност от десет години до днес. През годините фирмата претърпява спадове и върхове. Пазара постоянно се променя и технологиите напредват...
Казус по Маркетинг добавен на 02.03.2012
Основи на маркетинга - казус
За да оцелее една компания във все по-засилващата се международна конкуренция, тя трябва да има мениджърски екип,който от своя страна да познава състоянието на пазара - търсенето и предлагането. По-голямата част от туристическите ...
Казус по Маркетинг добавен на 28.02.2012
Модели на пазаруване: онлайн-традиционен; мъже-жени;семейни модели
Моделите и начините на пазаруване зависят от няколко фактора като например мъже-жени, по интернет или традиционен, семейни- не семейни, възрастни- млади. Предимно пазаруването зависи от начина на живот и навиците на хората. Ко...
Казус по Маркетинг добавен на 10.02.2012
Поведение на потребителя. Решението на един млад специалист
В настоящия казус Антон минава през всички фази на процеса на вземане на потребителско решение. Първата фаза, през която минава е възникване на проблема, когато той решава , че не е достатъчно удовлетворен от настолния си компют...
Казус по Маркетинг добавен на 09.02.2012
Същност на маркетинговите изследвания
Тема 3 – Субекти на Маркет. Изследвания Това са бизнес организации и организации с идеална цел със собствени структури на МИ (отдели); Бизнес организации и организации с идеална цел без собствени структури за МИ; специализирани о...
Лекция по Маркетинг добавен на 07.02.2012
Пазарни проучвания
В тези пазарни проучвания се разглежда подробно : 1.Пазарна информация и нейното ефективно използване – необходимост и условия. 2.Същност и роля на пазарните проучвания. 3.Видове пазарни проучвания ......
Лекция по Маркетинг добавен на 06.02.2012
Маркетингови изследвания - лекции
Особеност на маркетинговите проучвания – От гл т на обстоятелството, че тези особености водят до определени трудности при провеждането на МИ: - Голяма сложност на обекта на изследвания (паз отношение, хора, потребители, клиенти, ...
Лекция по Маркетинг добавен на 06.02.2012
Международен маркетинг - казус за водка Абсолют
Шведската марка „Absolut” е сред любимите алкохолни напитки на множество консуматори по целия свят. Основана през 1879 год. от Ларс Олсон Смит, марката е световно известна и държи водещите позиции по обем продажби. Смит въвежда ...
Казус по Маркетинг добавен на 20.01.2012
Електронен маркетиинг
В информационното общество всичко започна да се движи с голяма скорост. Продуктите, стратегиите и цените зависят от нуждите на клиентите. Всичко започва да зависи основно от клиентите. Търсенето от страна на клиента директно възде...
Лекция по Маркетинг добавен на 13.10.2011
Визуален мърчандайзинг
В някои модно ориентирани магазини, цената не е включена върху етикета на стоката, тъй се предполага, че името на дизайнера може да бъде по-важен за клиента от цената. За разлика от масовите магазини, където цените са в големи...
Лекция по Маркетинг добавен на 27.05.2011
Маркетингово разработване на пазара
1.Основни понятия и обща характеристика Пазар- съвкупността от всички потенциални и реални потребители на даден продукт, локализирани по време и място Релевантен пазар- съвкупност от всички потенциални потребители, които предста...
Доклад по Маркетинг добавен на 22.05.2011
Маркетингови концепции на Пикадили
“Пикадили” е търговска марка на верига супермаркети в България, създадена през 1995г. До 2007г. собственици на веригата са “Боляри”АД. През месец септември 2007г.собственик става сръбският холдинг “ДЕЛТА МАКС” с 85% от акциония к...
Казус по Маркетинг добавен на 11.05.2011
Стокова политика
Стоките са материални и нематериални икономически блага, предназначени за пазара и продаващи се по цени, които напълно покриват направените разходи на факторите на производството, т.е. В цената на всяка стока се начисля...
Проект по Маркетинг добавен на 05.05.2011
Изготвяне на предприемачески профил
Проект по предприемачество предназначен за студенти. Този проект е предназначен за студенти - 2 курс, които учат в колеж по Търговия Маркетинг и Мениджмънт. През всички трудности, през които преминава живота и бизнеса му, Росен Пл...
Курсова работа по Маркетинг добавен на 14.04.2011
Международен маркетинг - казус
Осъществяването на маркетинг в условията на международния пазар е една от най сложните задачи на фирмените ръководства.Излизането на една фирма на международния пазар , изграждането ,поддържането и разширяването на трайни пазарни ...
Казус по Маркетинг добавен на 09.04.2011
Анализ на маркетинговата среда на новооткрито предприятие
Географските райони, в които ще се извършва търговската дейност на предприятието ще са освен в рамките на областта, така и в цяла Североизточна България. Плановете на фирмата са да започне търговска дейност на дребно и извън рамк...
Анализ по Маркетинг добавен на 06.04.2011
Маркетинг и реклама
На Британския институт по маркетинг: “Маркетингът е функция на управлението, която организира и насочва всички стопански дейности, включени в оценката и превръщането на покупателната сила на потребителя в ефективно търсене на спец...
Лекция по Маркетинг добавен на 24.03.2011
Маркетинг микс на Загорка АД
Курсова работа,която разглежда маректинг микса на фирма "Загорка"; продукт,цена,дистрибуция,промоция Може да послужи на студенти, които изучават специалност маркетинг......
Курсова работа по Маркетинг добавен на 13.03.2011
Типове и видове решения за покупка на индивидуалния потребител
Ф. Котлър посочва, че преди всичко специалистът по маркетинг трябва да определи ролите, които хората могат да играят във вземането на решения за покупка. Тези роли са следните: инициатор, влияещ, решаващ, купуващ и ползвател. С...
Курсова работа по Маркетинг добавен на 07.03.2011
Продуктова политика
Маркетингът е пазарно ориентирана концепция за управление, което ще рече че съдейства за насочване на дейността на фирмата, към по пълно и цялостно удовлетворяване на потребителските потребности. За целта маркетолозите проучват и ...
Реферат по Маркетинг добавен на 05.03.2011
Страници: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 15
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми и анализи по литература - за матура
Пищов за матура по литература
Жанровата същност на „Бай Ганьо”
Бай Ганьо – неосъщественият европеец
Матура по български език и литература - конспект
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Уроци по Археология
 Пищови по Геометрия
 Реферати по Теология
 Реферати по Български език
 Документи по Статистика
 Документи по Философия
 ЛИС по Литература
 Планове по Методика на обучението
 Реферати по Стопанска история
 Доклади по История на България
 Доклади по Агробизнес
 Пищови по Геология
 Курсови работи по Социална медицина...
 Документи по Медицина
 Лекции по Стокознание
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg