ВХОД В САЙТА:

Разработване на комуникационна програма на Регионалния център за дистанционно обучение-гр.Хасково за привличане на повече студенти през лятото на 2013г

Учебният материал се състои от пет страници и разглежда: 1.Определяне на целите. 2.Комуникационни цели, принципи и основни послания. 3. Определяне на целевите групи и публиките. 4.Избор на медии и техники. 5.Бюджет.... Рекламният бюджет е фиксиран на 5000лв. Неговото изразходване е посочено в таблицата по-долу. Дадените финансови стойности са ориентировъчни и подлежат на корекции в рамките на общия рекламен бюджет. Таблица за примерно изразходване на рекламния бюджет ...

Вид материал: Казус
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 02.05.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Хасково, учебно заведение: УНСС
Размер на файла: 55 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Микроикономика
 Тестове по Математика
 Реферати по Хранително-вкусова пром...
 Реферати по Логика
 Упражнения по Специална педагогика
 Лекции по Системно програмиране
 Уроци по Статистика
 Упражнения по Информатика, ИТ
 Теми по Педагогическа психология
 Уроци по Културология
 Лекции по Стокознание
 Тестове по Икономика
 Доклади по История на България
 Документи по Агробизнес
 Лекции по Административно право
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg