ВХОД В САЙТА:

Социология на масовата комуникация

Лекции по - Социология на масовата комуникация, материалът се състои от 22 страници и разглежда: 1. Основи и същност на бизнескомуникацията. Определения. Функции. Видове. Комуникационна компетентност и мотивация. Проблемни зони. 2. Вербална бизнескомуникация. Структурен стил на общуване. 3. Невербална бизнескомуникация. Модалности. 4. Телефонна комуникация. 5. Облеклото като комуникативна система. 6. Масова култура. Параметри, маркери, граници. 7. Атракциони. Същност и функции. 8. Атракциите. Жанрови разновидности. 9. Манипулацията. Дефиниции. Функции. Видове. 10. Манипулация и комуникационен процес. 11. Манипулация и имиджмейкърство. 12. Новина, композиция, въведение, изложение. Тема, заглавие, редактиране. Текстовете в печата. ...

Вид материал: Лекция
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 01.06.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Пловдивски университет - Паисий Хилендарски
Размер на файла: 131 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Проекти по География
 Лекции по Екология
 Пищови по Математически анализ
 Теми по Социология
 Курсови работи по Политология
 Реферати по Макроикономика
 Курсови работи по Маркетинг
 Лекции по Култура и изкуство
 Уроци по Музика
 Реферати по Журналистика
 Документи по Статистика
 Анализи по Екология
 Курсови работи по Литература
 Документи по Лингвистика
 Биографии по Митология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg