ВХОД В САЙТА:

Социология на масовата комуникация

Лекции по - Социология на масовата комуникация, материалът се състои от 22 страници и разглежда: 1. Основи и същност на бизнескомуникацията. Определения. Функции. Видове. Комуникационна компетентност и мотивация. Проблемни зони. 2. Вербална бизнескомуникация. Структурен стил на общуване. 3. Невербална бизнескомуникация. Модалности. 4. Телефонна комуникация. 5. Облеклото като комуникативна система. 6. Масова култура. Параметри, маркери, граници. 7. Атракциони. Същност и функции. 8. Атракциите. Жанрови разновидности. 9. Манипулацията. Дефиниции. Функции. Видове. 10. Манипулация и комуникационен процес. 11. Манипулация и имиджмейкърство. 12. Новина, композиция, въведение, изложение. Тема, заглавие, редактиране. Текстовете в печата. ...

Вид материал: Лекция
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 01.06.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Пловдивски университет - Паисий Хилендарски
Размер на файла: 131 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Курсови работи по Теология
 Реферати по Психиатрия
 Реферати по Социална медицина и орг...
 Конспекти по Технологии, машини и с...
 Упражнения по Специална педагогика
 Анализи по Химия
 Реферати по Културология
 Анализи по Изобр. изкуство
 Реферати по Литература
 Курсови работи по Технически науки
 Дипломни работи по Финанси
 Доклади по Маркетинг
 Лекции по Математическа логика
 Конспекти по Физиотерапия и рехабил...
 Курсови работи по Хранително-вкусов...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg