ВХОД В САЙТА:

Вземане на ценови решения

Материалът се състои от четири страници..... Изборът на ценова стратегия е динамичен процес, който зависи от фазата на жизнения цикъл на продукта, измененията в разходите, колебанията в търсенето, поведението на конкурентите и т.н. Съобразено с измененията в пазарната среда и възможностите на фирмата активно да въздейства или да се адаптира към нея се променя и ценовата стратегия. Фирмените цени може да се използват по различен начин като маркетингов инструмент и в зависимост от това съществуват следните видове ценови стратегии: 1) Ценови стратегии в зависимост от особеностите на стоката – изборът им се влияе от жизнения цикъл и характера на особеностите на стоката 1.1. Ценови стратегии за принципно нови стоки – използват се във фаза въвеждане • „отбиране на каймака” – характерна за етап въвеждане; първоначално се определят високи цен...

Вид материал: Анализ
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 09.08.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Национален Военен Университет - В. Левски
Размер на файла: 61.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Уроци по Физкултура и Спорт
 Документи по Туризъм
 Курсови работи по География
 Други учебни материали по Педагогик...
 Конспекти по Музика
 Биографии по Математика
 Лекции по Палеонтология и стратигра...
 Конспекти по Международни Отношения
 Лекции по Съдебна медицина
 Лекции по История на България
 Лекции по Икономически теории
 Казуси по Административно право
 Дипломни работи по Лингвистика
 Протоколи по Мениджмънт
 Лекции по Специална педагогика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg