ВХОД В САЙТА:

Основнен списък от публики на конкретна организация

Учебният материал съдържа 17 страници.... Независимо от това какви приоритети имат родителите в различни моменти, грижата за децата е неизменно необходима и задължителна. Първичните публики не са толкова трудни за идентифициране, защото във всяка ПР активност се оказва, че попадат в групата на целевите (приоритетните) публики. За една бизнес организация например: вътрешни първични публики са акционерите, работниците и служителите, дилърите, групата на търговците; външни първични публикиса клиентите, снабдителите, правителствените регулативни групи (местни, понякога и национални), финансовата публика и местната общественост; “Първичност” на публиката винаги означава “приоритетност”, “целевост”. По тази причина в специализираната литература определенията “първична”, “целева” и “приоритетна”публика обикновено са синоними. ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 30.10.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Русе, учебно заведение: Русенски Университет - Ангел Кънчев
Размер на файла: 83 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Икономически теории
 Реферати по Биология
 Уроци по Английски
 Други учебни материали по Екология
 Документи по Финанси
 Курсови работи по Алгебра
 Курсови работи по Математически ана...
 Пищови по Маркетинг
 Доклади по Специална педагогика
 Доклади по Ботаника
 Лекции по Материалознание
 Есета по Етнология
 Доклади по Маркетинг
 Реферати по История
 Курсови работи по Механика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg