ВХОД В САЙТА:

Проучване на пазара на дребно на лютеницата

Научен проект по: Пазар и търговия с аграрни продукти на тема "Проучване на пазара на дребно на лютеницата", документът се състои от 47 страници.... На това микро равнище може да се определи и предвиди потребителското поведение и да се очертае маркетинговата политика на самата фирма в областта на продукт , цена , реклама , пласмент . Количеството на консумираните храни представлява ценна информация за размера на пазара . Тенденциите за промените в потребяваните количества разкриват пред фирмата перспективи за нови пазари и нови продукти . Приемът на основните хранителни вещества се характеризира с количество калории , протеини , мазнини , въглехидрати , витамини и минерални вещества , кото населението потребява . Държавите могат да бъдат разделени в 3 основни групи в зависимост от количеството на приеманите хранителни вещества : под...

Вид материал: Проект
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 09.12.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Русе, учебно заведение: Русенски университет - Ангел Кънчев
Размер на файла: 1.77 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми за Малък и среден бизнес
Защо компетентностите са част от съвременната представа за образованос...
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Културология
 Проекти по Реклама и PR
 Есета по Физкултура и Спорт
 Лекции по Хранително-вкусова промиш...
 Есета по Туризъм
 Лекции по Теоретична химия
 Уроци по Археология
 Реферати по История на България
 Дипломни работи по Медицина
 Документи по Екология
 Есета по Застрахователно дело
 Теми по Енергетика
 Курсови работи по Книгознание, библ...
 Протоколи по Математика
 Упражнения по Финанси
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg