ВХОД В САЙТА:

Франчайзинг – същност, характеристика, видове, практика в България

Документът се състои от девет страници.... Най-известната и успешна фирма е МакДоналсд, с която редица поколения сме израснали и дори и да има хора, които не харесват предлаганите от тях храни и напитки, те знаят името и логото на фирмата, което също е част от стратегията. Подхода им е изключително интересен, тъй като първоначално те се стремят да се наложат сред младото поколение, да вкоренят присъствието си, като предлагат детски меюта с играчки и карат децата подсъзнателно да опознаят марката, да я заобичат и да си изградят представа и желание за нещо хубаво и нещо което те да желаят, като ги превръща в редовни свои клиенти, които стават доживотни такива, както и техните деца и внуци. Заложили са на еднакви цветове и еднаква форма на самите ресторанти, нещо, което хората да познават и отличават от всички други. МакДоналдс непрекъснато ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Макроикономика
Добавен на: 24.01.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Колеж по библиотекознание и информационнни технологии
Размер на файла: 542.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Транспорт
 Реферати по Хидрология на сушата и ...
 Реферати по Електроника
 Лекции по Неорганична химия
 Доклади по Биогеография и география...
 Лекции по Юридическа психология
 Теми по Икономика на труда
 Доклади по Физика
 Пищови по Геология
 Пищови по Изобр. изкуство
 Теми по Биология
 Теми по Изобр. изкуство
 Планове по Литература
 Теми по Счетоводство
 Пищови по Геоморфология и палеогеог...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg