ВХОД В САЙТА:

Преговаряне с доставчиците

Материалът се състои от седим страници и разглежда: 1. Цели и характеристики на преговорите. 2. Видове преговори. При сключване на сделки на по-висока стойност е необходимо продавачите да притежават способността да водят преговори, защото в случая работата с клиентите изисква постигане на съгласие по отношение на цената и другите условия на продажбата, без да се допускат нежелани отстъпки, които да накърнят сериозно печалбата. Освен цената като най-важен обект на преговорите, другите теми са свързани със срока за изпълнение на договора, качеството на стоките и услугите, обема на покупката, отговорностите за финансирането, поемането на риска, промоцията и собствеността, както и грижата за безопасността на продукта....

Вид материал: Лекция
Предмет: Логистика
Добавен на: 18.04.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски университет - Св. Св. Кирил и Методий
Размер на файла: 67 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Международна икономика - Тест
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Тестове по Технически науки
 Лекции по Промишлен дизайн
 Доклади по Маркетинг
 Документи по Психология
 Лекции по Електротехника
 ЛИС по Нова българска литература
 Курсови работи по Архитектура
 Курсови работи по Изобр. изкуство
 Пищови по Маркетинг
 Курсови работи по Административно п...
 Други учебни материали по Микроикон...
 Реферати по Икономически теории
 Пищови по Журналистика
 Дипломни работи по Социална политик...
 Упражнения по Маркетинг
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg