ВХОД В САЙТА:

Унифицирани ли са културните индустрии

Курсова работа по: Теория на Културата на тема "Унифицирани ли са културните индустрии", материалът се състои от десет страници..... Различно мислещия, е чужденец в този тип културна индустрия , защото не изплзва еднакво задавани модели за възприемане на превърнатото в продукт, изкуство. За разпространението на общия за всички стил има заслуга развитието на рекламата. Тя е синоним на културния монопол. Благодарение на нея на потребителите е наложено към кой продукт на модерната култура трябва да се обърнат за развлечение. Рекламата съчетава икономическите и културните амбиции за хегемония на поредица от много и взаимно заменяеми продукти. Съществуването на рекламата е резултат от частните икономически интереси на системата, подчиняваща културната индустрия. Рекламата се противопоставя на индивидуалните и общи ценностни съждения, коет...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Култура и изкуство
Добавен на: 27.04.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Софийски Университет
Размер на файла: 83 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Търновска книжовна школа
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Бизнес комуникации и коресп...
 Теми по Религия
 Документи по Право
 Документи по Психология
 Реферати по Математическо моделиран...
 Лекции по Етнология
 Лекции по Административно право
 Пищови по Право
 Лекции по Трудово право
 Лекции по Математическа логика
 Курсови работи по География
 Други учебни материали по Фолклорис...
 Тестове по Химия
 Анализи по Икономика
 Курсови работи по Етика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg