ВХОД В САЙТА:

Разработване на нов продукт - фреш питая

Презентация на тема "Фреш питая", материалът се състои от 14 страници.... 6. Разработване на продукта като прототип Ако бизнес анализа даде положителна оценка на проекта, се преминава в шестия етап, който представлява реално разработване на продукта от инженери, конструктори и дизайнери. На този етап се разработват прототипи на продукта. Целта е да се установи дали проекта за продукт може да се превърне в продукт, в технически и търговски смисъл. Ако продукта премине успешно посочените тестове маркетинговият отдел му дава търговско наименование, разработват се опаковка ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 11.06.2014
Подходящ за: Ученици
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: 134 Средно Общообразователно Училище
Размер на файла: 1.17 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Доклади по Строителство
 Проекти по Бизнес комуникации
 Планове по Европейска интеграция
 Лекции по Маркетинг
 Курсови работи по Анатомия
 Реферати по Педагогика
 Реферати по Социална политика
 Казуси по Маркетинг
 Планове по Финанси
 Курсови работи по Изследване на опе...
 Други учебни материали по Застрахов...
 Лекции по Юридическа психология
 Теми по Ботаника
 Планове по Мениджмънт
 Документи по Теория на възпитанието
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg