ВХОД В САЙТА:

Разработване на нов продукт - фреш питая

Презентация на тема "Фреш питая", материалът се състои от 14 страници.... 6. Разработване на продукта като прототип Ако бизнес анализа даде положителна оценка на проекта, се преминава в шестия етап, който представлява реално разработване на продукта от инженери, конструктори и дизайнери. На този етап се разработват прототипи на продукта. Целта е да се установи дали проекта за продукт може да се превърне в продукт, в технически и търговски смисъл. Ако продукта премине успешно посочените тестове маркетинговият отдел му дава търговско наименование, разработват се опаковка ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 11.06.2014
Подходящ за: Ученици
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: 134 Средно Общообразователно Училище
Размер на файла: 1.17 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми за Малък и среден бизнес
Защо компетентностите са част от съвременната представа за образованос...
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Конспекти по Мениджмънт
 Други учебни материали по Педиатрия
 Курсови работи по Радиоелектроника
 Курсови работи по Статистика
 Анализи по Счетоводство
 Есета по Реклама и PR
 Доклади по Физкултура и Спорт
 Курсови работи по Изследване на опе...
 Дипломни работи по Маркетинг
 Реферати по Естетика
 Казуси по Математика
 Пищови по Екология
 Лекции по Педиатрия
 Проекти по Бизнес комуникации
 Пищови по Хранително-вкусова промиш...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg