ВХОД В САЙТА:

Комуникационен план

Учебният материал се състои от девет страници.... Засилващата се конкуренция сред учебните заведения се води от активната борба за потребител. Конкуренция за привличане вниманието на отделния потребител. В този смисъл нараства неимоверно ролята на съвременните комуникации. Те са вид диалог между пазара и потребителя. Училището в годините на своето утвърждаване създава свой образ, имидж, репутация и ако се поддържа качествено пред обществото тя има своите дългосрочни дивиденти. Активната роля от страна на учителите и административния персонал в училището, качествата на собствената личност също са предпоставка за уникалността на институцията и предпочитанията, като избор към нея. Комуникационният план ще осигури обществено разбиране и осведоменост за възможностите ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Мениджмънт
Добавен на: 16.06.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Шумен, учебно заведение: Шуменски университет
Размер на файла: 237.76 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Геология
 Други учебни материали по Математик...
 Курсови работи по Лингвистика
 Реферати по Физика
 Курсови работи по Политология
 Уроци по Български език
 Реферати по Методика на обучението
 Реферати по Микробиология
 Казуси по Педагогика
 Доклади по Икономика на труда
 Съчинение разсъждения по Литература
 Лекции по Психология
 Курсови работи по Физика
 Планове по Мениджмънт
 Курсови работи по Възрожденска лите...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg