ВХОД В САЙТА:

Комуникационен план

Учебният материал се състои от девет страници.... Засилващата се конкуренция сред учебните заведения се води от активната борба за потребител. Конкуренция за привличане вниманието на отделния потребител. В този смисъл нараства неимоверно ролята на съвременните комуникации. Те са вид диалог между пазара и потребителя. Училището в годините на своето утвърждаване създава свой образ, имидж, репутация и ако се поддържа качествено пред обществото тя има своите дългосрочни дивиденти. Активната роля от страна на учителите и административния персонал в училището, качествата на собствената личност също са предпоставка за уникалността на институцията и предпочитанията, като избор към нея. Комуникационният план ще осигури обществено разбиране и осведоменост за възможностите ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Мениджмънт
Добавен на: 16.06.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Шумен, учебно заведение: Шуменски университет
Размер на файла: 237.76 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Журналистика
 Казуси по Изследване на операциите
 Реферати по Психиатрия
 Дипломни работи по Химия
 Уроци по Педагогика
 Конспекти по Български език
 Курсови работи по Възрожденска лите...
 Есета по Информатика, ИТ
 Курсови работи по Финанси
 Пищови по История на България
 Други учебни материали по Агробизне...
 Дипломни работи по Информатика, ИТ
 Лекции по Бизнес комуникации и коре...
 Теми по Митология
 Доклади по Счетоводство
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg