ВХОД В САЙТА:

Видове медийни аудитори

Курсова работа по: Методи за изследване на масовите комуникации на тема "Видове медийни аудитори", материалът се състои от седем страници.... Напротив, пасивността на потребителите е напълно невъзможна и това се отнася не само до възможността за създаване на собствено съдържание (чрез форуми, блогове, чатове, социални мрежи), а и до самия акт на включване в мрежата – самото създаване на имейл адрес предполага активност от страна на потребителя, генерира лично съдържание (като например име, псевдоним, географско положение чрез домейна, създава трафик към определен пощенски сайт) и очаквания за интеракция, за обмен с една напълно разпръсната, недетерминирана аудитория. Същевременно нейните възможности са многократно увеличени за вторична, виртуална промяна на физическата ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 16.06.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски Унивeрситет
Размер на файла: 46.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Уроци по Ентомология
 Теми по Педагогика
 Планове по Бизнес комуникации
 Теми по Публична администрация
 Лекции по Компютърни системи и техн...
 Реферати по Геология
 Курсови работи по Политология
 Анализи по Психология
 Теми по Методика на обучението
 Курсови работи по Логика
 Уроци по Право
 Реферати по Хидрология на сушата и ...
 Доклади по Физкултура и Спорт
 Други учебни материали по Туризъм
 Доклади по Строителство
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg