ВХОД В САЙТА:

Модерно е да си зелен

Материалът се състои от дванадесет страници и разглежда: 1. Увод. 2. Какво представлява „Зеленият маркетинг“ ? 3. Как потребителите се отнасят към зелената вълна в маркетинг стратегиите? 4. Какво е влиянието на зеления маркетинг върху устойчивото развитие на бизнеса и развитието на продуктите? 5. Отговорно или лицемерно поведение е развитието на зеления маркетинг? 6. Представяне на актуални практики на зелен маркетинг у нас и в чужбина. 7. Изводи и препоръки. 8. Заключение.... Производителите смятат, че ако от раждането на идеята за едно ново изделие до създаването на експерименталния му образец измине повече от една година, няма никаква гаранция, че изделието ще има пазарен успех. Всяко изделие от категорията пазарна новост нерядко води до съществени изменения в потребностите на купувачите. В резултат на ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 18.08.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Нов Български университет
Размер на файла: 68 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми и анализи по литература - за матура
Пищов за матура по литература
Жанровата същност на „Бай Ганьо”
Бай Ганьо – неосъщественият европеец
Матура по български език и литература - конспект
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Други учебни материали по Фолклорис...
 Доклади по Биология
 Други учебни материали по Теория на...
 Тестове по Математика
 Упражнения по Маркетинг
 Документи по Археология
 Пищови по Европейска интеграция
 Анализи по Физкултура и Спорт
 Други учебни материали по История
 Реферати по Журналистика
 Лекции по Юридическа психология
 Реферати по Психиатрия
 Реферати по Електроника
 Документи по Бизнес комуникации и к...
 Курсови работи по Теология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg