ВХОД В САЙТА:

Маркетингова политика на ТБ "ДСК" АД

Курсова работа по: Маркетинг на тема "Маркетингова политика на ТБ "ДСК" АД", материалът се състои от седем страници.... Групата има силно присъствие в страните от ЦИЕ и продължава експанзията си в региона. ОТП обслужва над 9 милиона клиента посредством 1 000 клона в седем държави, като притежава банки в България, Сърбия и Черна гора, Словакия, Хърватска и Румъния. Политиката на придобивания в региона е залегнала и в стратегическите й цели за следващите години. ОТП планира нови придобивания на стойност 1 млрд. евро. В началото на 2006 г. унгарската банка участва в надпревара за придобиването на четири банки в няколко държави в Източна Европа – на най-голямата румънска спестовна банка, на петата по големина банка в Украйна, и придоби две банки в Сърбия, с което продължи планираната си експанзия в ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 02.09.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 48.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми и анализи по литература - за матура
Пищов за матура по литература
Жанровата същност на „Бай Ганьо”
Бай Ганьо – неосъщественият европеец
Матура по български език и литература - конспект
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Дипломни работи по Туризъм
 Пищови по Метрология и уредостроене
 Други учебни материали по География
 Други учебни материали по Италианск...
 Тестове по Мениджмънт
 Лекции по Митология
 Тестове по Български език
 Реферати по Физиология на животните...
 Реферати по Офталмология
 Реферати по Физиология на растеният...
 Есета по Туризъм
 Курсови работи по Машиностроене
 Лекции по Международно право
 Лекции по История на държавата и пр...
 Документи по Право
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg