ВХОД В САЙТА:

Характеристика на пазарите на туристическа агенция

Учебният материал се състои от тринадесет страници..... По-голямата част от тях са високо образовани и принадлежат към социална класа, която получава над средните или високи доходи.Чешките клиенти на туристическото предприятие търсят предимно всеизвестната функция All Inclusive,като предпочитани курорти са Златни пясъци,Слънчев бряг,Несебър. 84% от пътуванията, предприети от чешките граждани до България са направени със самолет,като резервациите и връзката с предприятието се осъществяват чрез интернет. Германия: Както размера, така и икономическата мощ на пазар Германия са отразени в поведението на жителите на страната при предприемане на пътувания. С обем на задгранични пътувания от около 76 милиона пътувания годишно, Германия е най-големият генериращ пазар на задгранични пътувания не само в Европа, но и в света. Германия е третият...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 19.09.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 80 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Извадкови статистически изследвания и проверка на хипотези
План конспект на урок по баскетбол
Образователна среда
Бунт и оцеляване в повестта Чичовци
Ревността между децата
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Конспекти по Български език
 Пищови по Български език
 Анализи по Макроикономика
 Курсови работи по Конституционно пр...
 Есета по Свят и личност
 Курсови работи по Технология за пре...
 Реферати по Логика
 Теми по Топлофизика и хидродинамика
 Теми по Мениджмънт
 Други учебни материали по История
 Други учебни материали по Фолклорис...
 Конспекти по Физкултура и Спорт
 Планове по Финанси
 Теми по Ветеринарна медицина
 Курсови работи по Възрожденска лите...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg