ВХОД В САЙТА:

Характеристика на пазарите на туристическа агенция

Учебният материал се състои от тринадесет страници..... По-голямата част от тях са високо образовани и принадлежат към социална класа, която получава над средните или високи доходи.Чешките клиенти на туристическото предприятие търсят предимно всеизвестната функция All Inclusive,като предпочитани курорти са Златни пясъци,Слънчев бряг,Несебър. 84% от пътуванията, предприети от чешките граждани до България са направени със самолет,като резервациите и връзката с предприятието се осъществяват чрез интернет. Германия: Както размера, така и икономическата мощ на пазар Германия са отразени в поведението на жителите на страната при предприемане на пътувания. С обем на задгранични пътувания от около 76 милиона пътувания годишно, Германия е най-големият генериращ пазар на задгранични пътувания не само в Европа, но и в света. Германия е третият...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 19.09.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 80 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Средно Ухо
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Аналитична химия
 Лекции по Микроикономика
 Пищови по Математика
 Лекции по История
 Курсови работи по Технология за пре...
 Реферати по Физиология на растеният...
 Курсови работи по Книгознание, библ...
 Теми по Методика на обучението
 Лекции по Химия
 Теми по Електротехника
 Реферати по Психиатрия
 Биографии по Физкултура и Спорт
 Реферати по Маркетинг
 Пищови по Материалознание
 Реферати по Мениджмънт
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg