ВХОД В САЙТА:

Управление и организация на външната търговия в България

Документът съдържа десет страници..... 3) Продуктов модел – фирмата се занимава активно с външнотърговска дейност, като се специализира по групи продукти или по разновидностите на един продукт. За всяка група продукти или отделна разновидност се създава отделно звено. Външнотърговските звена са подчинени на звеното по маркетинг. Прилага с еавтономна стратегия и индивидуален микс. Фирмата трябва да има собствена пласментна мрежа за търговия на дребно на чуждите пазари. 4) Функционален модел – Използва с екогато външнотърговската дейност заема незначително място в цялата дейност на фирмата. Функционалните (оперативни) звена отговарят и за международните сделки. 5) Матричен модел – най-модерен, активна външнотърговска дейност, малък персонал на брой, но високо квалифициран. На лице е взаимозаменяемост на персонала, което осигурява гъвкавос...

Вид материал: Лекция
Предмет: Икономика
Добавен на: 14.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Стара Загора, учебно заведение: Тракийски университет - Стара Загора
Размер на файла: 107.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми за Малък и среден бизнес
Защо компетентностите са част от съвременната представа за образованос...
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Упражнения по Биология
 Лекции по Стопанска история
 Анализи по Екология
 Доклади по Археология
 Лекции по Икономика на труда
 Лекции по Застрахователно дело
 Реферати по История
 Тестове по Химия
 Теми по Психология
 Лекции по Теория на възпитанието
 Лекции по Логистика
 Други учебни материали по Математик...
 Лекции по Изследване на операциите
 Теми по Топлофизика и хидродинамика
 Анализи по Публична администрация
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg