ВХОД В САЙТА:

Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул

Доклад по: Маркетинг на тема "Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул", документът се състои от осем страници.... Фирмата сякаш се променя из основи. Новата същност на компанията е обърната изцяло към потребителя и към задоволяването на неговите нужди и потребности. М-Тел дори променя своето лого и цялостната концепция на своята реклама. Непрекъснатият кръговрат на комуникацията, посредством съобщения, разговори, поща и социални мрежи, е отразен в идеята на дизайна. Безкрайната форма на М изобразява безграничните възможности, които Мтел създава за своите клиенти. Стилизираната буква М те въвлича и обгръща, общува с теб и ти помага да правиш нещата, които поискаш. С непрекъснатото си движение, символът М разказва истории, които ни отвеждат в безкрайността. Философията на новият бранд е: Ти искаш повече от това, ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 20.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 75 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми за Малък и среден бизнес
Защо компетентностите са част от съвременната представа за образованос...
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Анализи по Реклама и PR
 Есета по Политология
 Курсови работи по Право
 Лекции по Европейска интеграция
 Курсови работи по Стокознание
 Курсови работи по Макроикономика
 Курсови работи по Счетоводство
 Реферати по Електротехника
 Лекции по Математическа логика
 Реферати по Астрономия
 Реферати по Теория на възпитанието
 Курсови работи по Стопанско управле...
 Анализи по Философия
 Теми по Счетоводство
 Протоколи по Стокознание
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg