ВХОД В САЙТА:

Маркетингови конкурентни предимства на удобните магазини в България

Курсова работа по: Конкурентоспособност на търговската фирма на тема "Маркетингови конкурентни предимства на удобните магазини в България", материалът се състои от седемнадесет страници.... Тяхното конкурентно предимство е,че те осигуряват на клиентите асортимент за всекидневни покупки-основни храни,бира,безалкохолни козметика...въобще всичко,което можеш да си купиш на път за вкъщи или в обедната почивка на работа.Още от началото на 90-те години във Великобритания най-голямата британска верига Tesco пусна своя формат „експрес“,който днес може да се види и по най-централните улици и булеварди на Лондон. Именно вторият вид вериги напоследък демонстрират активно развитие в България въпреки икономическата криза.Не че досега не са съществували,напротив.Вериги,които се специализират в нишата на convenience,работят от десетина години в България...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 20.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 54 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми и анализи по литература - за матура
Пищов за матура по литература
Жанровата същност на „Бай Ганьо”
Бай Ганьо – неосъщественият европеец
Матура по български език и литература - конспект
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Доклади по Зоология
 Уроци по Културология
 Упражнения по Астрономия
 Реферати по Специална педагогика
 Курсови работи по Счетоводство
 Есета по Английски
 Лекции по Испански
 Други учебни материали по Социална ...
 Други учебни материали по Математич...
 Курсови работи по Технология за пре...
 Теми по Стопанска история
 Курсови работи по Бизнес комуникаци...
 Лекции по Социална политика
 Реферати по Химична технология
 Теми по Енергетика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg