ВХОД В САЙТА:

Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул

Доклад по: Маркетинг на тема "Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул", материалът се състои от осем страници..... Визията на компанията е зелената идея, а именно опазването на околната среда и грижата за природата. От тук личи, че концепцията, която изповядва компанията е на първо място социално-етичната, защото цялата визия на компанията се изгражда около тази идея и на второ място традиционна маркетингова, защото фокусът е към задоволяване на нуждите на потребителите, чрез предоставянето на най-добрите услуги. Компанията поставя във фокус сближаването на хората, посредством комуникацията. Предоставените от компанията услуги се явяват средство за осъществяване на тази комуникация, а не основен продукт за търгуване. Компанията осъзнава, че не трябва да продава услугата телефония, а това да бъде средство за ком...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 21.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 74.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми и анализи по литература - за матура
Пищов за матура по литература
Жанровата същност на „Бай Ганьо”
Бай Ганьо – неосъщественият европеец
Матура по български език и литература - конспект
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Доклади по Социална политика
 Теми по Физика
 Анализи по Физкултура и Спорт
 Други учебни материали по Неврологи...
 Анализи по Планиране и прогнозиране
 Теми по Философия
 Лекции по История
 Курсови работи по Криминалистика
 Други учебни материали по Електрохи...
 Документи по Икономика
 Пищови по Астрономия
 Дипломни работи по Биоенергетика
 Доклади по Изобр. изкуство
 Пищови по Биология
 Доклади по Икономика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg