ВХОД В САЙТА:

Кризата от края на двайсете години на ХХти век

Курсова работа по: Стопанска история на тема "Кризата от края на двайсете години на ХХти век", материалът се състои от осем страници.... Технологиите на обучение могат да се подразделят на: информационни и комуникативни технологии, научно-изследователски технологии с учебна цел, евристично-творчески технологии, имитатимни технологии и продуктивно-практически технологии. Не е правилно технологиите на обучение да се делят на признака продуктивност- непродуктивност. По този начин автоматично се предпоставя тезата, че обучението е продуктивно, ако:училището е нетрадиционно, работи се извън него, има договори между учителя и ученика, обучението е индивидуално образователно пътуване и приключение, наблягане на жизнен опит и практика на ученика, групово и автономно учене, отворени организационни форми, самооценяване вместо външно оценяване...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Стопанска история
Добавен на: 23.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски университет - Св. Св. Кирил и Методий
Размер на файла: 55 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Казуси по Здравен мениджмънт
 Доклади по Генетика
 Реферати по Мениджмънт
 Лекции по Математическо моделиране
 Планове по Методика на обучението
 Лекции по Международни Отношения
 Тестове по Педагогика
 Лекции по Физкултура и Спорт
 Дипломни работи по Изобр. изкуство
 Проекти по Финанси
 Доклади по Социална политика
 Протоколи по Хранително-вкусова про...
 Доклади по Методика на обучението
 Документи по Социология
 Курсови работи по Лингвистика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg