ВХОД В САЙТА:

Бранд – търговска марка

Реферат на тема "Бранд – търговска марка", документът се състои от дванадесет страници и разглежда: 1.Какво е търговска марка. 2.За какво са търговските марки 3. Стойност на търговските марки 4. Защо всяка компания трябва да защитава своята търговска марка ІІ. Защита на Търговските Марки.... Асоциацията обикновено установява критерии за използуване на марката в колектив (качествени стандарти) и позволява на индивидуални компании да използуват марката ако те се придържат към тези стандарти. Колективна марка може да бъде ефектен начин на търгуване на продуктите на група предприятия, които могат да ги намират по трудно за техните индивидуални нужди за да бъдат разпознати от потребители и / или да бъдат приети за разпределение от основните дистрибутори....

Вид материал: Реферат
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 13.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски университет
Размер на файла: 88 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Стилистика
Eзикознание
Увод в общото езикознание - 1 лекция
Лингвосемиотика
Търновска книжовна школа
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Курсови работи по Икономика на труд...
 Конспекти по Електротехника
 Доклади по Статистика
 Есета по Международни Отношения
 Проекти по Музика
 Пищови по Екология
 Анализи по Мениджмънт
 Анализи по Анатомия
 Упражнения по Геология
 Лекции по Административно право
 Курсови работи по Органична химия
 Тестове по Счетоводство
 Курсови работи по Български език
 Теми по Право
 Курсови работи по Испански
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg