ВХОД В САЙТА:

Маркетингово проучване на пазара на верига ресторанти за бързо хранене Макдоналдс

Документът се състои от 11 страници.... Нашият анализ се основава на търговско дружество "Макдоналдс", и по-специално на на техния продукт Биг Мак. За него ще започнем нашето проучване с кратък преглед на принципите на "Макдоналдс". Първият "Макдоналдс" е бил открит от братята Макдоналд през 1948 г., ставайки първата верига за бързо хранене в Сан Бернардино, Калифорния (САЩ). Те предлагат храна, която се приготвя и сервира по-рано и при висока скорост. Компанията обаче, която ние познаваме днес, не е създадена от двамата братя, а от Рей Крок. През 1954г., когато Крок среща братята Макдоналд в Сан Бернардино, той се удовил от скороста на обслужване на клиенти. Хората прииждали към ресторанта, купували храна и за отрицателно време продължавали пътя си. Заключението на Рей Крок било „Хората се нуждаят от качество, но повече от всичко от б...

Вид материал: Казус
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 17.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: НБУ
Размер на файла: 823 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми и анализи по литература - за матура
Пищов за матура по литература
Жанровата същност на „Бай Ганьо”
Бай Ганьо – неосъщественият европеец
Матура по български език и литература - конспект
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Строителство
 Пищови по Логистика
 Документи по Музика
 Реферати по Физиология на растеният...
 Курсови работи по Микроикономика
 Пищови по Математически анализ
 Курсови работи по Хранително-вкусов...
 Реферати по Маркетинг
 Проекти по Свят и личност
 Есета по Музика
 Проекти по Специална педагогика
 Анализи по История на България
 Курсови работи по Физиология на рас...
 Документи по Биогеография и географ...
 Лекции по История на България
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg