ВХОД В САЙТА:

Компаративен анализ на обслужването в хотел

Курсов проект на тема "Компаративен анализ на обслужването в хотел „Адмирал“ и хотел „Марина Гранд Бийч“", документът се състои от десет страници..... От изложеното до момента и таблицата можем да си направим следните изводи: И на двата хотела липсва (или не е изложена информация във сайта на обекта) програма за лоялни клиенти - VIP карта, или друг способ, скойто да насърчат лоялни клиенти. Същото важи и за стандартизирането на облужването – с цел подобряването му. И двата обекта имат пропуски и забележки по информацията в сайтовете си. Биха могли да увеличат асортимента от допълнителни услуги, както и нивото на обслужване....

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 18.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 69.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Геометрия
 Реферати по История на България
 Дипломни работи по Туризъм
 Реферати по Физиология на растеният...
 Курсови работи по Етнология
 Курсови работи по Генетика
 Курсови работи по Митология
 Реферати по Медицина
 Доклади по Геометрия
 Лекции по Аналитична химия
 Курсови работи по Финансово право
 Лекции по Математическо моделиране
 Пищови по Финанси
 Проекти по Логика
 Други учебни материали по Публична ...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg