ВХОД В САЙТА:

Компаративен анализ на обслужването в хотел

Курсов проект на тема "Компаративен анализ на обслужването в хотел „Адмирал“ и хотел „Марина Гранд Бийч“", документът се състои от десет страници..... От изложеното до момента и таблицата можем да си направим следните изводи: И на двата хотела липсва (или не е изложена информация във сайта на обекта) програма за лоялни клиенти - VIP карта, или друг способ, скойто да насърчат лоялни клиенти. Същото важи и за стандартизирането на облужването – с цел подобряването му. И двата обекта имат пропуски и забележки по информацията в сайтовете си. Биха могли да увеличат асортимента от допълнителни услуги, както и нивото на обслужване....

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 18.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 69.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Банки и банкова система
Теми по финанси
Пари,банки и капиталови пазари
Корпоративни финанси - лекции
Приложни задачи по банково дело
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Други учебни материали по Технологи...
 Доклади по Икономика на труда
 Реферати по Органична химия
 Дипломни работи по Финанси
 Планове по Български език
 Доклади по Счетоводство
 Пищови по Механика
 Проекти по Логистика
 Есета по Математика
 Пищови по Горско стопанство
 Пищови по Макроикономика
 Планове по Методика на обучението
 Курсови работи по Стокознание
 Тестове по Социология
 Анализи по Маркетинг
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg