ВХОД В САЙТА:

Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет

Курсова работа по: Реклама на тема "Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет", документът се състои от девет страници.... След избора на базова медия, остава да се определи дали трябва или не да се установят и допълнителните средства за масова комуникация и кои да бъдат те. Този избор именно поставя въпроса за дублиране между медиите. Дублирането е форма на повторение и по този начин частта от аудиторията, която получава послание чрез два типа медии ще ги получи повторени последователно. Изборът на вторични медии трябва да бъде направен в зависимост от това дублиране, което се оказва много трудно. Цел на плана на медиите е да подбере носителите на информация вътре в рамките на определените медии и начина на използуването им. Изборът на носители на информация измежду един тип медии има за цел да намери к...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 19.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Пловдив, учебно заведение: ПУ
Размер на файла: 100.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Международна икономика - Тест
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Проекти по Електроника
 Реферати по Методика на обучението
 Лекции по Технически науки
 Доклади по Политология
 Курсови работи по Агробизнес
 Пищови по Неврология
 Курсови работи по Инженерна геологи...
 Лекции по Фармация
 Проекти по Икономика
 Анализи по Химия
 Документи по Антропология
 Лекции по Микробиология
 Реферати по Здравен мениджмънт
 Курсови работи по Култура и изкуств...
 Дипломни работи по Планиране и прог...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg