ВХОД В САЙТА:

Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет

Курсова работа по: Реклама на тема "Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет", документът се състои от девет страници.... След избора на базова медия, остава да се определи дали трябва или не да се установят и допълнителните средства за масова комуникация и кои да бъдат те. Този избор именно поставя въпроса за дублиране между медиите. Дублирането е форма на повторение и по този начин частта от аудиторията, която получава послание чрез два типа медии ще ги получи повторени последователно. Изборът на вторични медии трябва да бъде направен в зависимост от това дублиране, което се оказва много трудно. Цел на плана на медиите е да подбере носителите на информация вътре в рамките на определените медии и начина на използуването им. Изборът на носители на информация измежду един тип медии има за цел да намери к...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 19.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Пловдив, учебно заведение: ПУ
Размер на файла: 100.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Теми за Малък и среден бизнес
Защо компетентностите са част от съвременната представа за образованос...
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Пищови по Мениджмънт
 Реферати по Социология
 Теми по Двигатели с вътрешно горене
 Реферати по Стопанска история
 Анализи по Съвременни философски уч...
 Документи по География
 Проекти по Социология
 Дипломни работи по Икономика на тру...
 Курсови работи по Логистика
 Доклади по Екология
 Лекции по Фармакология
 Документи по Биогеография и географ...
 Реферати по Ентомология
 Курсови работи по Електротехника
 Казуси по Математика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg