ВХОД В САЙТА:

Управление на рекламата

Курсова работа по Управление на рекламата на тема Анализ на рекламната кампания на омекотители Семана СЪДЪРЖАНИЕ: І. Увод ІІ. Цели и целеви сегменти на рекламната кампания ІІІ.Основна рекламна тема и рекламен апел, характеризиращ кампанията ІV. Предмет на рекламата и характеристика на продукта V. Рекламни канали, рекламоносители и рекламни средства VІ. Време, периодичност, интензивност и продължителност на рекламната кампания VІІ. Заключение – изводи и обобщения и източници........По определение рекламната кампания представлява съвкупност от рекламни мероприятия за определен период от време, подчинени на общ замисъл и цел – популяризиране и повишяване на интереса към дадена стока, група от стоки или услуги на една фирма, с което да се постигне увелиечение на обема на продажбите, а с това и на печалбата. За целта се използ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 02.05.2017
Подходящ за: Студенти и ученици
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически Университет - Варна
Размер на файла: 361.63 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Преброяване на населението през 2011година, основни резултати (град,об...
Въпроси по финанси
Преброяване на населението през 2001 година - необходимост, резултати,...
Държавата – това съм АЗ
Анализ за преброяване на населението през 2001-2011г.- за областта и о...
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Курсови работи по Инженерна геологи...
 Конспекти по Математика
 Документи по Химия на високомолекул...
 Анализи по Религия
 Лекции по История на България
 Уроци по Философия
 Теми по Двигатели с вътрешно горене
 Курсови работи по Испански
 Реферати по Физика
 Тестове по Право
 Теми по История на държавата и прав...
 Уроци по Геометрия
 Пищови по Политология
 Реферати по Финанси
 Доклади по Геометрия
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg