ВХОД В САЙТА:

Управление на рекламата

Курсова работа по Управление на рекламата на тема Анализ на рекламната кампания на омекотители Семана СЪДЪРЖАНИЕ: І. Увод ІІ. Цели и целеви сегменти на рекламната кампания ІІІ.Основна рекламна тема и рекламен апел, характеризиращ кампанията ІV. Предмет на рекламата и характеристика на продукта V. Рекламни канали, рекламоносители и рекламни средства VІ. Време, периодичност, интензивност и продължителност на рекламната кампания VІІ. Заключение – изводи и обобщения и източници........По определение рекламната кампания представлява съвкупност от рекламни мероприятия за определен период от време, подчинени на общ замисъл и цел – популяризиране и повишяване на интереса към дадена стока, група от стоки или услуги на една фирма, с което да се постигне увелиечение на обема на продажбите, а с това и на печалбата. За целта се използ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 02.05.2017
Подходящ за: Студенти и ученици
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически Университет - Варна
Размер на файла: 361.63 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Статистическо изучаване и оперативно отчитане на автомобилният парк
Човешките ценности според „Реторика"на Аристотел
Компоненти на БВП по метода на доходите. Относителен дял на амортизаци...
Осигуряване за всички осигурени рискове
Характеристика на методите за третиране на опции
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Икономически теории
 Проекти по Стопанска дейност на фир...
 Лекции по Психология
 Анализи по Английски
 Тестове по История
 Проекти по Математика
 Казуси по Бизнес комуникации и коре...
 Теми по География
 Протоколи по Физкултура и Спорт
 Казуси по Международни Отношения
 Пищови по Икономика на труда
 Курсови работи по Енергетика
 Курсови работи по Теория на възпита...
 Тестове по География
 Уроци по Математика
 Виж всички

© 2017 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg