ВХОД В САЙТА:

Маркетингови изследвания - тест

Материалът представлява тест по маркетингови изследвания, съдържащ 81 въпроса с отговори. Тестът се е падал на изпит по маркетингови изследвания в УНСС. ...1.Разделението,че в МИ трябва да има строго разделение на задачите, като възложителите трябва да опр. Какво да се изследва, а изсл. Как това да стане е: 3)остаряло разбиране за ролята на страните в МИ. 2. какво е правилното разбиране за маркетингови данни? 1)данните отразяват изолирани факти за поведението на потребителите и пазарите. 3.кое не представлява риск пред МИ,когато изсл. Не са наясно какво се изследва?2)да се планира правилно изсл. Процес. 4.дескриптивна функиция на МИ?1)измерване и описание на важни за ВУР показатели. 5.кое е най-правилното за разбиране на същността на изсл.хипотези? 4)обосновани предложения за естеството,състоянието и връзките м/у изучаваните явления...

Вид материал: Тест
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 12.05.2012
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 51 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
Библията - книга на книгите
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Документи по Икономика
 Планове по Археология
 Есета по Теология
 Конспекти по Математика
 Лекции по Публична администрация
 Теми по Физика
 Курсови работи по Биология
 Лекции по Лингвистика
 Конспекти по Материалознание
 Анализи по Специална психология
 Курсови работи по Европейска интегр...
 Пищови по История
 Дипломни работи по Хранително-вкусо...
 Лекции по Митология
 Реферати по Музика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg