ВХОД В САЙТА:

Маркетингови изследвания - тест

Материалът представлява тест по маркетингови изследвания, съдържащ 81 въпроса с отговори. Тестът се е падал на изпит по маркетингови изследвания в УНСС. ...1.Разделението,че в МИ трябва да има строго разделение на задачите, като възложителите трябва да опр. Какво да се изследва, а изсл. Как това да стане е: 3)остаряло разбиране за ролята на страните в МИ. 2. какво е правилното разбиране за маркетингови данни? 1)данните отразяват изолирани факти за поведението на потребителите и пазарите. 3.кое не представлява риск пред МИ,когато изсл. Не са наясно какво се изследва?2)да се планира правилно изсл. Процес. 4.дескриптивна функиция на МИ?1)измерване и описание на важни за ВУР показатели. 5.кое е най-правилното за разбиране на същността на изсл.хипотези? 4)обосновани предложения за естеството,състоянието и връзките м/у изучаваните явления...

Вид материал: Тест
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 12.05.2012
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 51 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg