ВХОД В САЙТА:

Маркетингови изследвания - тест

Материалът представлява тест по маркетингови изследвания, съдържащ 81 въпроса с отговори. Тестът се е падал на изпит по маркетингови изследвания в УНСС. ...1.Разделението,че в МИ трябва да има строго разделение на задачите, като възложителите трябва да опр. Какво да се изследва, а изсл. Как това да стане е: 3)остаряло разбиране за ролята на страните в МИ. 2. какво е правилното разбиране за маркетингови данни? 1)данните отразяват изолирани факти за поведението на потребителите и пазарите. 3.кое не представлява риск пред МИ,когато изсл. Не са наясно какво се изследва?2)да се планира правилно изсл. Процес. 4.дескриптивна функиция на МИ?1)измерване и описание на важни за ВУР показатели. 5.кое е най-правилното за разбиране на същността на изсл.хипотези? 4)обосновани предложения за естеството,състоянието и връзките м/у изучаваните явления...

Вид материал: Тест
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 12.05.2012
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 51 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Медицина
 Проекти по Компютърни системи и тех...
 Казуси по Европейска интеграция
 Реферати по Химия
 Теми по Наказателно право
 Казуси по Планиране и прогнозиране
 Документи по Химия
 Конспекти по Нова българска литерат...
 Казуси по Психология
 Теми по Астрономия
 Пищови по Застрахователно дело
 Планове по Информатика, ИТ
 Упражнения по Биология
 Реферати по Естетика
 Курсови работи по Гражданско и семе...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg