ВХОД В САЙТА:

Маркетингови изследвания - тест 2

Материалът се състои от 14 страници и представлява тест по маркетингови изследвания, който съдържа 100 въпроса с отговори, и се е падал на изпит по маркетингови изследвания в УНСС. ...1. Осн.предназначение на МИ е: а) да събират м-гови данни б) да скализират м-гови данни --- в) да подпомагат изработването на упр.решения г) да решават упр.проблеми д) да създават нови възможност 2. МИ повишават ефективността на решенията на м-г мениджърите, доставяйки инф-я за: а) потребителите б) потребителите и компонентите на м-г микса в) потребителите, комп.на м-г микса и факторите на средата г) компонентите на м-г микса и факторите на средата д) потребителите и факторите на средата 3. С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ: а) с фазата на идентифициране и дефиниране на проблема б) с фазите на (1) дефиниран...

Вид материал: Тест
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 12.05.2012
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 204.16 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
Библията - книга на книгите
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Дипломни работи по Физкултура и Спо...
 Доклади по Зоология
 Други учебни материали по Математич...
 Упражнения по Специална педагогика
 Пищови по Музейно дело
 Казуси по Педагогика
 Есета по Бизнес комуникации и корес...
 Курсови работи по Теория на възпита...
 Курсови работи по Инженерна геологи...
 Доклади по История
 Проекти по Европейска интеграция
 Документи по Право
 Лекции по Методика на обучението
 Тестове по Технически науки
 Курсови работи по Стокознание
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg