ВХОД В САЙТА:

Маркетингови изследвания - тест 2

Материалът се състои от 14 страници и представлява тест по маркетингови изследвания, който съдържа 100 въпроса с отговори, и се е падал на изпит по маркетингови изследвания в УНСС. ...1. Осн.предназначение на МИ е: а) да събират м-гови данни б) да скализират м-гови данни --- в) да подпомагат изработването на упр.решения г) да решават упр.проблеми д) да създават нови възможност 2. МИ повишават ефективността на решенията на м-г мениджърите, доставяйки инф-я за: а) потребителите б) потребителите и компонентите на м-г микса в) потребителите, комп.на м-г микса и факторите на средата г) компонентите на м-г микса и факторите на средата д) потребителите и факторите на средата 3. С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ: а) с фазата на идентифициране и дефиниране на проблема б) с фазите на (1) дефиниран...

Вид материал: Тест
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 12.05.2012
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 204.16 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Социална психология
 Тестове по Маркетинг
 Курсови работи по Изследване на опе...
 Дипломни работи по Журналистика
 Реферати по Публична администрация
 Пищови по Застрахователно дело
 Теми по Геометрия
 Теми по Регионална геология
 Проекти по Химия
 Курсови работи по Финанси
 Реферати по Икономически теории
 Курсови работи по Публична админист...
 Пищови по Мениджмънт
 Есета по Икономически теории
 Проекти по Физкултура и Спорт
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg