ВХОД В САЙТА:

Маркетингови изследвания - тест 2

Материалът се състои от 14 страници и представлява тест по маркетингови изследвания, който съдържа 100 въпроса с отговори, и се е падал на изпит по маркетингови изследвания в УНСС. ...1. Осн.предназначение на МИ е: а) да събират м-гови данни б) да скализират м-гови данни --- в) да подпомагат изработването на упр.решения г) да решават упр.проблеми д) да създават нови възможност 2. МИ повишават ефективността на решенията на м-г мениджърите, доставяйки инф-я за: а) потребителите б) потребителите и компонентите на м-г микса в) потребителите, комп.на м-г микса и факторите на средата г) компонентите на м-г микса и факторите на средата д) потребителите и факторите на средата 3. С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ: а) с фазата на идентифициране и дефиниране на проблема б) с фазите на (1) дефиниран...

Вид материал: Тест
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 12.05.2012
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 204.16 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
План-конспект: Геометрични фигури
Маркетингови изследвания - тест
© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg