ВХОД В САЙТА:

Разработване на комуникационна програма на Регионалния център за дистанционно обучение-гр.Хасково за привличане на повече студенти през лятото на 2013г

Учебният материал се състои от пет страници и разглежда: 1.Определяне на целите. 2.Комуникационни цели, принципи и основни послания. 3. Определяне на целевите групи и публиките. 4.Избор на медии и техники. 5.Бюджет.... Рекламният бюджет е фиксиран на 5000лв. Неговото изразходване е посочено в таблицата по-долу. Дадените финансови стойности са ориентировъчни и подлежат на корекции в рамките на общия рекламен бюджет. Таблица за примерно изразходване на рекламния бюджет ...

Вид материал: Казус
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 02.05.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Хасково, учебно заведение: УНСС
Размер на файла: 55 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Логика
 Други учебни материали по История
 Реферати по Трудово право
 Реферати по Изобретателско, авторск...
 Други учебни материали по Икономика
 Реферати по Култура и изкуство
 Уроци по Български език
 Доклади по История на България
 Лекции по Механика
 Курсови работи по Стокознание
 Теми по Физика
 Упражнения по Финанси
 Документи по Социална психология
 Доклади по Физкултура и Спорт
 Документи по Биофизика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg