ВХОД В САЙТА:

Социология на масовата комуникация

Лекции по - Социология на масовата комуникация, материалът се състои от 22 страници и разглежда: 1. Основи и същност на бизнескомуникацията. Определения. Функции. Видове. Комуникационна компетентност и мотивация. Проблемни зони. 2. Вербална бизнескомуникация. Структурен стил на общуване. 3. Невербална бизнескомуникация. Модалности. 4. Телефонна комуникация. 5. Облеклото като комуникативна система. 6. Масова култура. Параметри, маркери, граници. 7. Атракциони. Същност и функции. 8. Атракциите. Жанрови разновидности. 9. Манипулацията. Дефиниции. Функции. Видове. 10. Манипулация и комуникационен процес. 11. Манипулация и имиджмейкърство. 12. Новина, композиция, въведение, изложение. Тема, заглавие, редактиране. Текстовете в печата. ...

Вид материал: Лекция
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 01.06.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Пловдивски университет - Паисий Хилендарски
Размер на файла: 131 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Доклади по Геометрия
 Есета по Маркетинг
 Курсови работи по Зоология
 Реферати по Педагогическа психологи...
 Анализи по Химия
 Пищови по Литература
 Тестове по Биология
 Доклади по Логика
 Реферати по Психология
 Есета по Английски
 Пищови по Неорганична химия
 Лекции по Счетоводство
 Лекции по Математическо моделиране
 Реферати по Юридическа психология
 Курсови работи по Геометрия
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg