ВХОД В САЙТА:

Модел на проект за инсталация за етерично масло от лавандула

Учебният материал съдържа 18 страници и разглежда: I. РЕЗЮМЕ. 1.1. Необходимо финансиране. 1.2. Предлагани стоки и услуги и какви нужди се удовлетворяват. 1.3. Пазар. 1.4. Основатели и ръководство. II. ЦЕЛИ И СТРАТЕГИЯ НА ФИРМАТА. 2.1. Основателите и концепция. 2.2. Стратегически цели. 2.3. Икономически цели. III. ОПИСАНИЕ НА ФИРМАТА. IV. ПАЗАРЕН АНАЛИЗ 4.1. Профил на клиентите. 4.2. Дефиниране на пазара. 4.3. Анализа на стопанския отрасъл. 4.4. Конкуренция и преимущество на фирмата спрямо конкуренцията. 4.5. Рискови фактори. 4.6. Заключение. V. ПРОДУКТОВА СТРАТЕГИЯ. VI. МАРКЕТИНГОВ ПЛАН. 6.1. Пазарна концепция. 6.2. Реклама, бюджет и стратегия на продажбите и разпространителска мрежа. VII. ДЕЙНОСТ НА КОМПАНИЯТА. 7.1. Съоръжения и оборудване. ...

Вид материал: Проект
Предмет: Биоорганична химия
Добавен на: 06.08.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Химико технологичен и металургичен университет (ХТМУ) -София
Размер на файла: 150 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Казуси по Здравен мениджмънт
 Доклади по История на България
 Есета по Право
 Теми по Регионална геология
 Лекции по Международно право
 Планове по Биология
 Теми по Икономика на труда
 Теми по Неврология
 Курсови работи по Политология
 Реферати по География
 Теми по Етнология
 Лекции по Математика
 Лекции по Международни Отношения
 Други учебни материали по Бизнес ко...
 Курсови работи по Финансово право
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg