ВХОД В САЙТА:

Модел на проект за инсталация за етерично масло от лавандула

Учебният материал съдържа 18 страници и разглежда: I. РЕЗЮМЕ. 1.1. Необходимо финансиране. 1.2. Предлагани стоки и услуги и какви нужди се удовлетворяват. 1.3. Пазар. 1.4. Основатели и ръководство. II. ЦЕЛИ И СТРАТЕГИЯ НА ФИРМАТА. 2.1. Основателите и концепция. 2.2. Стратегически цели. 2.3. Икономически цели. III. ОПИСАНИЕ НА ФИРМАТА. IV. ПАЗАРЕН АНАЛИЗ 4.1. Профил на клиентите. 4.2. Дефиниране на пазара. 4.3. Анализа на стопанския отрасъл. 4.4. Конкуренция и преимущество на фирмата спрямо конкуренцията. 4.5. Рискови фактори. 4.6. Заключение. V. ПРОДУКТОВА СТРАТЕГИЯ. VI. МАРКЕТИНГОВ ПЛАН. 6.1. Пазарна концепция. 6.2. Реклама, бюджет и стратегия на продажбите и разпространителска мрежа. VII. ДЕЙНОСТ НА КОМПАНИЯТА. 7.1. Съоръжения и оборудване. ...

Вид материал: Проект
Предмет: Биоорганична химия
Добавен на: 06.08.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Химико технологичен и металургичен университет (ХТМУ) -София
Размер на файла: 150 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg