ВХОД В САЙТА:

Вземане на ценови решения

Материалът се състои от четири страници..... Изборът на ценова стратегия е динамичен процес, който зависи от фазата на жизнения цикъл на продукта, измененията в разходите, колебанията в търсенето, поведението на конкурентите и т.н. Съобразено с измененията в пазарната среда и възможностите на фирмата активно да въздейства или да се адаптира към нея се променя и ценовата стратегия. Фирмените цени може да се използват по различен начин като маркетингов инструмент и в зависимост от това съществуват следните видове ценови стратегии: 1) Ценови стратегии в зависимост от особеностите на стоката – изборът им се влияе от жизнения цикъл и характера на особеностите на стоката 1.1. Ценови стратегии за принципно нови стоки – използват се във фаза въвеждане • „отбиране на каймака” – характерна за етап въвеждане; първоначално се определят високи цен...

Вид материал: Анализ
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 09.08.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Национален Военен Университет - В. Левски
Размер на файла: 61.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg