ВХОД В САЙТА:

Вземане на ценови решения

Материалът се състои от четири страници..... Изборът на ценова стратегия е динамичен процес, който зависи от фазата на жизнения цикъл на продукта, измененията в разходите, колебанията в търсенето, поведението на конкурентите и т.н. Съобразено с измененията в пазарната среда и възможностите на фирмата активно да въздейства или да се адаптира към нея се променя и ценовата стратегия. Фирмените цени може да се използват по различен начин като маркетингов инструмент и в зависимост от това съществуват следните видове ценови стратегии: 1) Ценови стратегии в зависимост от особеностите на стоката – изборът им се влияе от жизнения цикъл и характера на особеностите на стоката 1.1. Ценови стратегии за принципно нови стоки – използват се във фаза въвеждане • „отбиране на каймака” – характерна за етап въвеждане; първоначално се определят високи цен...

Вид материал: Анализ
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 09.08.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Национален Военен Университет - В. Левски
Размер на файла: 61.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Есета по Английски
 Реферати по Ботаника
 Конспекти по Материалознание
 Лекции по Право
 Лекции по Програмиране
 Реферати по Конституционно право
 Теми по Агробизнес
 Реферати по Етика
 Упражнения по Педагогика
 Курсови работи по Европейска интегр...
 Лекции по Логика
 Есета по Етика
 Теми по Геология
 Доклади по Финанси
 Реферати по Психология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg