ВХОД В САЙТА:

Проучване на пазара на дребно на лютеницата

Научен проект по: Пазар и търговия с аграрни продукти на тема "Проучване на пазара на дребно на лютеницата", документът се състои от 47 страници.... На това микро равнище може да се определи и предвиди потребителското поведение и да се очертае маркетинговата политика на самата фирма в областта на продукт , цена , реклама , пласмент . Количеството на консумираните храни представлява ценна информация за размера на пазара . Тенденциите за промените в потребяваните количества разкриват пред фирмата перспективи за нови пазари и нови продукти . Приемът на основните хранителни вещества се характеризира с количество калории , протеини , мазнини , въглехидрати , витамини и минерални вещества , кото населението потребява . Държавите могат да бъдат разделени в 3 основни групи в зависимост от количеството на приеманите хранителни вещества : под...

Вид материал: Проект
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 09.12.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Русе, учебно заведение: Русенски университет - Ангел Кънчев
Размер на файла: 1.77 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg