ВХОД В САЙТА:

Проучване на пазара на дребно на лютеницата

Научен проект по: Пазар и търговия с аграрни продукти на тема "Проучване на пазара на дребно на лютеницата", документът се състои от 47 страници.... На това микро равнище може да се определи и предвиди потребителското поведение и да се очертае маркетинговата политика на самата фирма в областта на продукт , цена , реклама , пласмент . Количеството на консумираните храни представлява ценна информация за размера на пазара . Тенденциите за промените в потребяваните количества разкриват пред фирмата перспективи за нови пазари и нови продукти . Приемът на основните хранителни вещества се характеризира с количество калории , протеини , мазнини , въглехидрати , витамини и минерални вещества , кото населението потребява . Държавите могат да бъдат разделени в 3 основни групи в зависимост от количеството на приеманите хранителни вещества : под...

Вид материал: Проект
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 09.12.2013
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Русе, учебно заведение: Русенски университет - Ангел Кънчев
Размер на файла: 1.77 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Проекти по Културология
 Пищови по Хидрогеология
 Лекции по Право
 Лекции по Микробиология
 Лекции по Строителство
 Дипломни работи по История
 Дипломни работи по Промишлен дизайн
 Доклади по Строителство
 Реферати по Педагогика
 Есета по Реклама и PR
 Биографии по Изобр. изкуство
 Документи по Теория на възпитанието
 Биографии по Биология
 Есета по Бизнес комуникации и корес...
 Анализи по Археология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg