ВХОД В САЙТА:

Франчайзинг – същност, характеристика, видове, практика в България

Документът се състои от девет страници.... Най-известната и успешна фирма е МакДоналсд, с която редица поколения сме израснали и дори и да има хора, които не харесват предлаганите от тях храни и напитки, те знаят името и логото на фирмата, което също е част от стратегията. Подхода им е изключително интересен, тъй като първоначално те се стремят да се наложат сред младото поколение, да вкоренят присъствието си, като предлагат детски меюта с играчки и карат децата подсъзнателно да опознаят марката, да я заобичат и да си изградят представа и желание за нещо хубаво и нещо което те да желаят, като ги превръща в редовни свои клиенти, които стават доживотни такива, както и техните деца и внуци. Заложили са на еднакви цветове и еднаква форма на самите ресторанти, нещо, което хората да познават и отличават от всички други. МакДоналдс непрекъснато ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Макроикономика
Добавен на: 24.01.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Колеж по библиотекознание и информационнни технологии
Размер на файла: 542.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Други учебни материали по Икономиче...
 Курсови работи по Религия
 Реферати по География
 Лекции по Международно право
 Тестове по Математика
 Теми по Физика
 Уроци по Публична администрация
 Доклади по Журналистика
 Курсови работи по Финанси
 Реферати по Стара история
 Лекции по Стопанско право
 Казуси по Стопанска история
 Лекции по Икономика на труда
 Пищови по Техника на безопасност
 Есета по Международни Отношения
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg