ВХОД В САЙТА:

Преговаряне с доставчиците

Материалът се състои от седим страници и разглежда: 1. Цели и характеристики на преговорите. 2. Видове преговори. При сключване на сделки на по-висока стойност е необходимо продавачите да притежават способността да водят преговори, защото в случая работата с клиентите изисква постигане на съгласие по отношение на цената и другите условия на продажбата, без да се допускат нежелани отстъпки, които да накърнят сериозно печалбата. Освен цената като най-важен обект на преговорите, другите теми са свързани със срока за изпълнение на договора, качеството на стоките и услугите, обема на покупката, отговорностите за финансирането, поемането на риска, промоцията и собствеността, както и грижата за безопасността на продукта....

Вид материал: Лекция
Предмет: Логистика
Добавен на: 18.04.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски университет - Св. Св. Кирил и Методий
Размер на файла: 67 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Реферати по Литература
 Курсови работи по Здравен мениджмън...
 Пищови по Физика
 Конспекти по История на България
 Лекции по География
 Документи по Счетоводство
 Лекции по Теория на вероятностите и...
 Казуси по Икономика
 Реферати по Теория и история на кул...
 Реферати по Изследване на операциит...
 Други учебни материали по Алгебра
 Курсови работи по Стопанска дейност...
 Проекти по Литература
 Лекции по Литература
 Пищови по Механика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg