ВХОД В САЙТА:

Унифицирани ли са културните индустрии

Курсова работа по: Теория на Културата на тема "Унифицирани ли са културните индустрии", материалът се състои от десет страници..... Различно мислещия, е чужденец в този тип културна индустрия , защото не изплзва еднакво задавани модели за възприемане на превърнатото в продукт, изкуство. За разпространението на общия за всички стил има заслуга развитието на рекламата. Тя е синоним на културния монопол. Благодарение на нея на потребителите е наложено към кой продукт на модерната култура трябва да се обърнат за развлечение. Рекламата съчетава икономическите и културните амбиции за хегемония на поредица от много и взаимно заменяеми продукти. Съществуването на рекламата е резултат от частните икономически интереси на системата, подчиняваща културната индустрия. Рекламата се противопоставя на индивидуалните и общи ценностни съждения, коет...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Култура и изкуство
Добавен на: 27.04.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Софийски Университет
Размер на файла: 83 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест 2
Маркетингови изследвания - тест
Библията - книга на книгите
Димчо Дебелянов - „Черна Песен”, „Сиротна Песен”
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Курсови работи по Технология за пре...
 Анализи по Специална психология
 Документи по Философия
 Есета по Педагогическа психология
 Уроци по Икономика
 Документи по Маркетинг
 Курсови работи по Алгебра
 Теми по Математическо моделиране
 Дипломни работи по Информатика, ИТ
 Есета по Свят и личност
 Реферати по Бизнес комуникации и ко...
 Курсови работи по Методика на обуче...
 Теми по Геология
 Есета по Естетика
 Курсови работи по Педагогика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg