ВХОД В САЙТА:

Разработване на нов продукт - фреш питая

Презентация на тема "Фреш питая", материалът се състои от 14 страници.... 6. Разработване на продукта като прототип Ако бизнес анализа даде положителна оценка на проекта, се преминава в шестия етап, който представлява реално разработване на продукта от инженери, конструктори и дизайнери. На този етап се разработват прототипи на продукта. Целта е да се установи дали проекта за продукт може да се превърне в продукт, в технически и търговски смисъл. Ако продукта премине успешно посочените тестове маркетинговият отдел му дава търговско наименование, разработват се опаковка ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 11.06.2014
Подходящ за: Ученици
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: 134 Средно Общообразователно Училище
Размер на файла: 1.17 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg