ВХОД В САЙТА:

Разработване на нов продукт - фреш питая

Презентация на тема "Фреш питая", материалът се състои от 14 страници.... 6. Разработване на продукта като прототип Ако бизнес анализа даде положителна оценка на проекта, се преминава в шестия етап, който представлява реално разработване на продукта от инженери, конструктори и дизайнери. На този етап се разработват прототипи на продукта. Целта е да се установи дали проекта за продукт може да се превърне в продукт, в технически и търговски смисъл. Ако продукта премине успешно посочените тестове маркетинговият отдел му дава търговско наименование, разработват се опаковка ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 11.06.2014
Подходящ за: Ученици
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: 134 Средно Общообразователно Училище
Размер на файла: 1.17 MB
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Документи по Астрономия
 Реферати по Макроикономика
 Лекции по Юридическа психология
 Проекти по Медицина
 Дипломни работи по Маркетинг
 Уроци по Алгебра
 Лекции по Социална психология
 Уроци по Музика
 Доклади по Педагогика
 Есета по Финанси
 Анализи по Психология
 Анализи по Математическа логика
 Реферати по Геохимия
 Анализи по Педагогика
 Документи по Български език
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg