ВХОД В САЙТА:

Комуникационен план

Учебният материал се състои от девет страници.... Засилващата се конкуренция сред учебните заведения се води от активната борба за потребител. Конкуренция за привличане вниманието на отделния потребител. В този смисъл нараства неимоверно ролята на съвременните комуникации. Те са вид диалог между пазара и потребителя. Училището в годините на своето утвърждаване създава свой образ, имидж, репутация и ако се поддържа качествено пред обществото тя има своите дългосрочни дивиденти. Активната роля от страна на учителите и административния персонал в училището, качествата на собствената личност също са предпоставка за уникалността на институцията и предпочитанията, като избор към нея. Комуникационният план ще осигури обществено разбиране и осведоменост за възможностите ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Мениджмънт
Добавен на: 16.06.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Шумен, учебно заведение: Шуменски университет
Размер на файла: 237.76 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Чужди езици
 Други учебни материали по Микроикон...
 Курсови работи по Анатомия
 Пищови по Геология
 Проекти по Компютърни системи и тех...
 Реферати по Финанси
 Теми по История на България
 Есета по Митология
 Реферати по Археология
 Казуси по Екология
 Курсови работи по Лингвистика
 Документи по Педагогика
 Доклади по Психология
 Лекции по Теоретична химия
 Проекти по Автоматика, изчислителна...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg