ВХОД В САЙТА:

Видове медийни аудитори

Курсова работа по: Методи за изследване на масовите комуникации на тема "Видове медийни аудитори", материалът се състои от седем страници.... Напротив, пасивността на потребителите е напълно невъзможна и това се отнася не само до възможността за създаване на собствено съдържание (чрез форуми, блогове, чатове, социални мрежи), а и до самия акт на включване в мрежата – самото създаване на имейл адрес предполага активност от страна на потребителя, генерира лично съдържание (като например име, псевдоним, географско положение чрез домейна, създава трафик към определен пощенски сайт) и очаквания за интеракция, за обмен с една напълно разпръсната, недетерминирана аудитория. Същевременно нейните възможности са многократно увеличени за вторична, виртуална промяна на физическата ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Бизнес комуникации
Добавен на: 16.06.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски Унивeрситет
Размер на файла: 46.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Български език
 Курсови работи по История
 Теми по Туризъм
 Уроци по Английски
 Реферати по Туризъм
 Есета по Физкултура и Спорт
 Теми по Психология
 Тестове по Макроикономика
 Лекции по Методика на обучението
 Курсови работи по Религия
 Доклади по Стопанска история
 Курсови работи по Животновъдство
 Теми по Митология
 Доклади по Педагогика
 Уроци по Право
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg