ВХОД В САЙТА:

Пазар на елетрическа енергия в България,Австрия и Франция за периода1990-2013г.

Курсова работа по: Международен маркетинг на тема "Пазар на елетрическа енергия в България,Австрия и Франция за периода 1990-2013г.", материалът се състои от четиринадесет страници.... Анализът на изменението на цените на електрическата енергия в България през последните четири години дава основание за следните изводи: – по-голямата част от абонатите заплащат електрическата енергия по регулирани цени . Тези цени имат осем съставки, които служат за частично разпределяне на приходите по веригата производител, доставчик, снабдител. Това няма никакво значение за абоната и само го затруднява; – цената за достъп е в лв/kWh, вместо в логичното лв/kW, което не й позво- лява да изпълни функцията си на стимул за изравняване на товаровите графици; – най-скъпа е електрическата енергия, продавана на битовите и производстве- ни абонати...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 04.07.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Хасково, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 240.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg