ВХОД В САЙТА:

Модерно е да си зелен

Материалът се състои от дванадесет страници и разглежда: 1. Увод. 2. Какво представлява „Зеленият маркетинг“ ? 3. Как потребителите се отнасят към зелената вълна в маркетинг стратегиите? 4. Какво е влиянието на зеления маркетинг върху устойчивото развитие на бизнеса и развитието на продуктите? 5. Отговорно или лицемерно поведение е развитието на зеления маркетинг? 6. Представяне на актуални практики на зелен маркетинг у нас и в чужбина. 7. Изводи и препоръки. 8. Заключение.... Производителите смятат, че ако от раждането на идеята за едно ново изделие до създаването на експерименталния му образец измине повече от една година, няма никаква гаранция, че изделието ще има пазарен успех. Всяко изделие от категорията пазарна новост нерядко води до съществени изменения в потребностите на купувачите. В резултат на ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 18.08.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Нов Български университет
Размер на файла: 68 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg