ВХОД В САЙТА:

Модерно е да си зелен

Материалът се състои от дванадесет страници и разглежда: 1. Увод. 2. Какво представлява „Зеленият маркетинг“ ? 3. Как потребителите се отнасят към зелената вълна в маркетинг стратегиите? 4. Какво е влиянието на зеления маркетинг върху устойчивото развитие на бизнеса и развитието на продуктите? 5. Отговорно или лицемерно поведение е развитието на зеления маркетинг? 6. Представяне на актуални практики на зелен маркетинг у нас и в чужбина. 7. Изводи и препоръки. 8. Заключение.... Производителите смятат, че ако от раждането на идеята за едно ново изделие до създаването на експерименталния му образец измине повече от една година, няма никаква гаранция, че изделието ще има пазарен успех. Всяко изделие от категорията пазарна новост нерядко води до съществени изменения в потребностите на купувачите. В резултат на ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 18.08.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Нов Български университет
Размер на файла: 68 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Теми по Здравен мениджмънт
 Дипломни работи по Педагогика
 Теми по Мениджмънт
 Реферати по Астрономия
 Курсови работи по Агробизнес
 Лекции по Материалознание
 Уроци по Философия
 Реферати по Логистика
 Уроци по Физика
 Лекции по Педагогическа психология
 Лекции по Микроикономика
 Реферати по Реклама и PR
 Реферати по Генетика
 Пищови по Български език
 Документи по Медицина
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg