ВХОД В САЙТА:

Наблюдението като метод за събиране на маркетингова информация

Курсов проект по: Маркетингови изследвания на тема "Наблюдението като метод за събиране на маркетингова информация", материалът се състои от десет страници.... Вторичните данни създават отправната точка за изследването и предлагат преимуществото на ниската цена и наличността си. Източници на вторични данни съществуват във всяка фирма, независимо от нейната величина и естество на дейност. Независимо че са събирани с друга цел, те могат да бъдат изпол¬звани и с оглед решаването на конкретния актуално възникнал проблем.Една често допускана грешка от много изследователи е свързването на мар¬кетинговото изследване изключително със събирането на първични данни. На вто¬ричните обикновено се гледа като на нещо недостатъчно привлекателно и престиж¬но. А логиката на изследването би трябвало да бъде точно обратната: едва след като изс¬ледователят е ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 31.08.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Пловдив, учебно заведение: Пловдивски университет - Паисий Хилендарски
Размер на файла: 80.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg