ВХОД В САЙТА:

Наблюдението като метод за събиране на маркетингова информация

Курсов проект по: Маркетингови изследвания на тема "Наблюдението като метод за събиране на маркетингова информация", материалът се състои от десет страници.... Вторичните данни създават отправната точка за изследването и предлагат преимуществото на ниската цена и наличността си. Източници на вторични данни съществуват във всяка фирма, независимо от нейната величина и естество на дейност. Независимо че са събирани с друга цел, те могат да бъдат изпол¬звани и с оглед решаването на конкретния актуално възникнал проблем.Една често допускана грешка от много изследователи е свързването на мар¬кетинговото изследване изключително със събирането на първични данни. На вто¬ричните обикновено се гледа като на нещо недостатъчно привлекателно и престиж¬но. А логиката на изследването би трябвало да бъде точно обратната: едва след като изс¬ледователят е ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 31.08.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Пловдив, учебно заведение: Пловдивски университет - Паисий Хилендарски
Размер на файла: 80.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Доклади по Астрофизика и звездна ас...
 Казуси по Информатика, ИТ
 Доклади по Журналистика
 Доклади по Генетика
 Анализи по Психология
 Други учебни материали по Икономика
 Казуси по Математическо моделиране
 Реферати по История на България
 Пищови по Екология
 Лекции по Фармация
 Реферати по Икономика на труда
 Биографии по Математика
 Дипломни работи по Публична админис...
 Проекти по Маркетинг
 Лекции по Микробиология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg