ВХОД В САЙТА:

Маркетингова политика на ТБ "ДСК" АД

Курсова работа по: Маркетинг на тема "Маркетингова политика на ТБ "ДСК" АД", материалът се състои от седем страници.... Групата има силно присъствие в страните от ЦИЕ и продължава експанзията си в региона. ОТП обслужва над 9 милиона клиента посредством 1 000 клона в седем държави, като притежава банки в България, Сърбия и Черна гора, Словакия, Хърватска и Румъния. Политиката на придобивания в региона е залегнала и в стратегическите й цели за следващите години. ОТП планира нови придобивания на стойност 1 млрд. евро. В началото на 2006 г. унгарската банка участва в надпревара за придобиването на четири банки в няколко държави в Източна Европа – на най-голямата румънска спестовна банка, на петата по големина банка в Украйна, и придоби две банки в Сърбия, с което продължи планираната си експанзия в ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 02.09.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 48.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg