ВХОД В САЙТА:

Маркетингова политика на ТБ "ДСК" АД

Курсова работа по: Маркетинг на тема "Маркетингова политика на ТБ "ДСК" АД", материалът се състои от седем страници.... Групата има силно присъствие в страните от ЦИЕ и продължава експанзията си в региона. ОТП обслужва над 9 милиона клиента посредством 1 000 клона в седем държави, като притежава банки в България, Сърбия и Черна гора, Словакия, Хърватска и Румъния. Политиката на придобивания в региона е залегнала и в стратегическите й цели за следващите години. ОТП планира нови придобивания на стойност 1 млрд. евро. В началото на 2006 г. унгарската банка участва в надпревара за придобиването на четири банки в няколко държави в Източна Европа – на най-голямата румънска спестовна банка, на петата по големина банка в Украйна, и придоби две банки в Сърбия, с което продължи планираната си експанзия в ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 02.09.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 48.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Специална педагогика
 Курсови работи по Криминология
 Реферати по Право
 Конспекти по Музика
 Курсови работи по Анатомия
 Курсови работи по Радиоелектроника
 Документи по Психология
 Доклади по Архитектура
 Лекции по Математика
 Доклади по Бизнес комуникации и кор...
 Лекции по Култура и изкуство
 Доклади по Психология
 Курсови работи по Финансово право
 Документи по Психиатрия
 Доклади по Маркетинг
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg