ВХОД В САЙТА:

Характеристика на пазарите на туристическа агенция

Учебният материал се състои от тринадесет страници..... По-голямата част от тях са високо образовани и принадлежат към социална класа, която получава над средните или високи доходи.Чешките клиенти на туристическото предприятие търсят предимно всеизвестната функция All Inclusive,като предпочитани курорти са Златни пясъци,Слънчев бряг,Несебър. 84% от пътуванията, предприети от чешките граждани до България са направени със самолет,като резервациите и връзката с предприятието се осъществяват чрез интернет. Германия: Както размера, така и икономическата мощ на пазар Германия са отразени в поведението на жителите на страната при предприемане на пътувания. С обем на задгранични пътувания от около 76 милиона пътувания годишно, Германия е най-големият генериращ пазар на задгранични пътувания не само в Европа, но и в света. Германия е третият...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 19.09.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 80 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Казуси по Здравен мениджмънт
 Лекции по Аналитична химия
 Лекции по Биология
 Теми по Политология
 Казуси по Биология
 Документи по Икономика на труда
 Лекции по Психология
 Лекции по Математическа логика
 Проекти по Английски
 Документи по Астрономия
 Документи по Социология
 Есета по Лингвистика
 Планове по Биология
 Проекти по Механика
 Планове по Счетоводство
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg