ВХОД В САЙТА:

Управление и организация на външната търговия в България

Документът съдържа десет страници..... 3) Продуктов модел – фирмата се занимава активно с външнотърговска дейност, като се специализира по групи продукти или по разновидностите на един продукт. За всяка група продукти или отделна разновидност се създава отделно звено. Външнотърговските звена са подчинени на звеното по маркетинг. Прилага с еавтономна стратегия и индивидуален микс. Фирмата трябва да има собствена пласментна мрежа за търговия на дребно на чуждите пазари. 4) Функционален модел – Използва с екогато външнотърговската дейност заема незначително място в цялата дейност на фирмата. Функционалните (оперативни) звена отговарят и за международните сделки. 5) Матричен модел – най-модерен, активна външнотърговска дейност, малък персонал на брой, но високо квалифициран. На лице е взаимозаменяемост на персонала, което осигурява гъвкавос...

Вид материал: Лекция
Предмет: Икономика
Добавен на: 14.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Стара Загора, учебно заведение: Тракийски университет - Стара Загора
Размер на файла: 107.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg