ВХОД В САЙТА:

Пазар и маркетинг, ориентиран към качеството

Курсова работа на тема "Пазар и маркетинг, ориентиран към качеството", документът съдържа двадесет страници.... Чрез разработване на маркетингова концепция на фирмата могат да се обобщят отговорите на тези често задавани въпроси. Много често причина за неуспех на фирмата е неумението на ръководството й правилно да формулира маркетингова концепция на фирмата и плътно да я следва. Маркетингова концепция това е разбирането, виждането, схващането, съвкупността от управленчески идеи на ръководния екип на фирмата за дейността й, за характера на продукта й и за начините за постигане целите на фирмата. За да се разработи маркетингова концепция е нужна богата и разнообразна информация за пазара, анализ на факторите на външната заобикаляща бизнес- среда. За да се изпълнява успешно възприетата от фирмата маркетингова концепция е необходимо непрек...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 17.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Габрово, учебно заведение: Технически университет - Габрово
Размер на файла: 202 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg