ВХОД В САЙТА:

Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул

Доклад по: Маркетинг на тема "Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул", документът се състои от осем страници.... Фирмата сякаш се променя из основи. Новата същност на компанията е обърната изцяло към потребителя и към задоволяването на неговите нужди и потребности. М-Тел дори променя своето лого и цялостната концепция на своята реклама. Непрекъснатият кръговрат на комуникацията, посредством съобщения, разговори, поща и социални мрежи, е отразен в идеята на дизайна. Безкрайната форма на М изобразява безграничните възможности, които Мтел създава за своите клиенти. Стилизираната буква М те въвлича и обгръща, общува с теб и ти помага да правиш нещата, които поискаш. С непрекъснатото си движение, символът М разказва истории, които ни отвеждат в безкрайността. Философията на новият бранд е: Ти искаш повече от това, ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 20.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 75 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Доклади по Биология
 Реферати по Психиатрия
 Теми по Право
 Доклади по Статистика
 Документи по Административно право
 Реферати по Белодробни болести
 Курсови работи по Физика
 Планове по Изобр. изкуство
 Доклади по Стопанска история
 Дипломни работи по Маркетинг
 Планове по География
 Тестове по Счетоводство
 Други учебни материали по Право
 Курсови работи по Метрология и уред...
 Пищови по Застрахователно дело
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg