ВХОД В САЙТА:

Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул

Доклад по: Маркетинг на тема "Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул", документът се състои от осем страници.... Фирмата сякаш се променя из основи. Новата същност на компанията е обърната изцяло към потребителя и към задоволяването на неговите нужди и потребности. М-Тел дори променя своето лого и цялостната концепция на своята реклама. Непрекъснатият кръговрат на комуникацията, посредством съобщения, разговори, поща и социални мрежи, е отразен в идеята на дизайна. Безкрайната форма на М изобразява безграничните възможности, които Мтел създава за своите клиенти. Стилизираната буква М те въвлича и обгръща, общува с теб и ти помага да правиш нещата, които поискаш. С непрекъснатото си движение, символът М разказва истории, които ни отвеждат в безкрайността. Философията на новият бранд е: Ти искаш повече от това, ...

Вид материал: Доклад
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 20.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 75 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg