ВХОД В САЙТА:

Маркетингови конкурентни предимства на удобните магазини в България

Курсова работа по: Конкурентоспособност на търговската фирма на тема "Маркетингови конкурентни предимства на удобните магазини в България", материалът се състои от седемнадесет страници.... Тяхното конкурентно предимство е,че те осигуряват на клиентите асортимент за всекидневни покупки-основни храни,бира,безалкохолни козметика...въобще всичко,което можеш да си купиш на път за вкъщи или в обедната почивка на работа.Още от началото на 90-те години във Великобритания най-голямата британска верига Tesco пусна своя формат „експрес“,който днес може да се види и по най-централните улици и булеварди на Лондон. Именно вторият вид вериги напоследък демонстрират активно развитие в България въпреки икономическата криза.Не че досега не са съществували,напротив.Вериги,които се специализират в нишата на convenience,работят от десетина години в България...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 20.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 54 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Документи по Биология
 Дипломни работи по Маркетинг
 Други учебни материали по Неврологи...
 Проекти по Реклама и PR
 Анализи по Биология
 Курсови работи по Логика
 Протоколи по Микробиология
 Лекции по Педагогика
 Конспекти по Литература
 Други учебни материали по Бизнес ко...
 Други учебни материали по Диференци...
 Есета по Културология
 Уроци по Финанси
 ЛИС по Нова българска литература
 Теми по Биология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg