ВХОД В САЙТА:

Маркетингови конкурентни предимства на удобните магазини в България

Курсова работа по: Конкурентоспособност на търговската фирма на тема "Маркетингови конкурентни предимства на удобните магазини в България", материалът се състои от седемнадесет страници.... Тяхното конкурентно предимство е,че те осигуряват на клиентите асортимент за всекидневни покупки-основни храни,бира,безалкохолни козметика...въобще всичко,което можеш да си купиш на път за вкъщи или в обедната почивка на работа.Още от началото на 90-те години във Великобритания най-голямата британска верига Tesco пусна своя формат „експрес“,който днес може да се види и по най-централните улици и булеварди на Лондон. Именно вторият вид вериги напоследък демонстрират активно развитие в България въпреки икономическата криза.Не че досега не са съществували,напротив.Вериги,които се специализират в нишата на convenience,работят от десетина години в България...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 20.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 54 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg