ВХОД В САЙТА:

Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул

Доклад по: Маркетинг на тема "Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул", материалът се състои от осем страници..... Визията на компанията е зелената идея, а именно опазването на околната среда и грижата за природата. От тук личи, че концепцията, която изповядва компанията е на първо място социално-етичната, защото цялата визия на компанията се изгражда около тази идея и на второ място традиционна маркетингова, защото фокусът е към задоволяване на нуждите на потребителите, чрез предоставянето на най-добрите услуги. Компанията поставя във фокус сближаването на хората, посредством комуникацията. Предоставените от компанията услуги се явяват средство за осъществяване на тази комуникация, а не основен продукт за търгуване. Компанията осъзнава, че не трябва да продава услугата телефония, а това да бъде средство за ком...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 21.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 74.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Лекции по Право
 Пищови по Неврология
 Дипломни работи по Публична админис...
 Реферати по Физика
 Есета по Политология
 Дипломни работи по История на Бълга...
 Курсови работи по Педагогическа пси...
 Лекции по История
 Проекти по Български език
 Дипломни работи по Физкултура и Спо...
 Анализи по Психология
 Доклади по История
 Дипломни работи по Икономика
 Доклади по Археология
 Други учебни материали по Педиатрия
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg