ВХОД В САЙТА:

Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул

Доклад по: Маркетинг на тема "Сравнителен анализ на меркетинговите концепции на Мтел и Глобул", материалът се състои от осем страници..... Визията на компанията е зелената идея, а именно опазването на околната среда и грижата за природата. От тук личи, че концепцията, която изповядва компанията е на първо място социално-етичната, защото цялата визия на компанията се изгражда около тази идея и на второ място традиционна маркетингова, защото фокусът е към задоволяване на нуждите на потребителите, чрез предоставянето на най-добрите услуги. Компанията поставя във фокус сближаването на хората, посредством комуникацията. Предоставените от компанията услуги се явяват средство за осъществяване на тази комуникация, а не основен продукт за търгуване. Компанията осъзнава, че не трябва да продава услугата телефония, а това да бъде средство за ком...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 21.10.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Университет за национално и световно стопанство
Размер на файла: 74.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg