ВХОД В САЙТА:

Създаване на сватбена агенция - бизнес план

Учебният материал се състои от осемнадесет страници и разглежда: 1.Резюме 1.1 Какво представлява сватбената агенция 1.2 Бизнес идея 1.3 Бизнес философия 1.4 Предназначение на бизнес плана 2. Профил на компанията 2.1 Собственост на сватбена агенция „Dream Day” 2.2 Основаване 3. Мисия , стратегия и цели 3.1 Мисия 3.2 Стратегия 3.3 Цели и на фирмата 3.3.1 Цели на фирмата в краткосрочен план: 3.3.2Цели на фирмата в дългосрочен план: 4. Описание на стопанската дейност 5. Анализ на бизнеса – Фактори , засягащи дейността на компанията : 5.1 Нормативна база (политически фактори) 5.2 Социални и демографски фактори 6 . Характеристики на отрасъла (сектора) : 7. Предлагани продукти : 8.2 Сегментация на пазара 8.2.1 Според финансовото си положение 8.2.2 Според етноса и религията си 8.3 Конкуренция 8.4 Ценообразув...

Вид материал: План
Предмет: Икономика
Добавен на: 07.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 134.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
План-конспект: Геометрични фигури
Дидактика - тест
Управление на иновациите - изпитен тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg