ВХОД В САЙТА:

Бранд – търговска марка

Реферат на тема "Бранд – търговска марка", документът се състои от дванадесет страници и разглежда: 1.Какво е търговска марка. 2.За какво са търговските марки 3. Стойност на търговските марки 4. Защо всяка компания трябва да защитава своята търговска марка ІІ. Защита на Търговските Марки.... Асоциацията обикновено установява критерии за използуване на марката в колектив (качествени стандарти) и позволява на индивидуални компании да използуват марката ако те се придържат към тези стандарти. Колективна марка може да бъде ефектен начин на търгуване на продуктите на група предприятия, които могат да ги намират по трудно за техните индивидуални нужди за да бъдат разпознати от потребители и / или да бъдат приети за разпределение от основните дистрибутори....

Вид материал: Реферат
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 13.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски университет
Размер на файла: 88 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
План-конспект: Геометрични фигури
Управление на иновациите - изпитен тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg