ВХОД В САЙТА:

Бранд – търговска марка

Реферат на тема "Бранд – търговска марка", документът се състои от дванадесет страници и разглежда: 1.Какво е търговска марка. 2.За какво са търговските марки 3. Стойност на търговските марки 4. Защо всяка компания трябва да защитава своята търговска марка ІІ. Защита на Търговските Марки.... Асоциацията обикновено установява критерии за използуване на марката в колектив (качествени стандарти) и позволява на индивидуални компании да използуват марката ако те се придържат към тези стандарти. Колективна марка може да бъде ефектен начин на търгуване на продуктите на група предприятия, които могат да ги намират по трудно за техните индивидуални нужди за да бъдат разпознати от потребители и / или да бъдат приети за разпределение от основните дистрибутори....

Вид материал: Реферат
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 13.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Велико Търново, учебно заведение: Великотърновски университет
Размер на файла: 88 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
Библията - книга на книгите
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Пищови по Макроикономика
 Уроци по Физика
 Анализи по Административно право
 Реферати по Специална педагогика
 Анализи по Стопанска история
 Пищови по Онкология
 Анализи по Социология
 ЛИС по Промишлен дизайн
 Есета по Митология
 Лекции по Физкултура и Спорт
 Дипломни работи по Застрахователно ...
 Теми по Макроикономика
 Теми по Математика
 Дипломни работи по Компютърни систе...
 Документи по Статистика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg